Інструкція благодійникам

Інструкція благодійникам

 

  • Не зважаючи чи Ви фізична особа (людина) чи юридична особа (ТОВка, ГО, БО тощо), Ви, як Благодійник, маєте заповнити із свого боку Акт прийому передачі благодійної/гуманітарної допомоги. 

 

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ: Першим заповняє Акт прийому передачі благодійної/гуманітарної особи саме Благодійник, хто надає допомогу. Тому не треба витребувати від нас заповнення Акту, саме Ви вписуєте свої реквізити першими. 

 

  • У Акті Ви вказуєте наступні дані: 

ФІЗИЧНА ОСОБА – прізвище, ім’я та по батькові, податковий номер, за бажанням паспортні дані, 

ЮРИДИЧНА ОСОБА – назву юридичної особи, код ЄДРПОУ, адресу.

 

  • З Вашого боку Ви маєте право підписувати акт: 

ФІЗИЧНА ОСОБА – самостійно або уповноважена особа ЗА НОТАРІАЛЬНОЮ ДОВІРЕННІСТЮ;

ЮРИДИЧНА ОСОБА – керівник юридичної особи (уповноважений по Статуту), підписант (уповноваження по ЄДР), інша довірена особа за внутрішньою довіреністю юридичної особи  (довіреність на Вашому бланку юридичної особи) або за нотаріальною довіреністю.

 

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ: Ми не маємо право приймати від фізичної та/або юридичної особи майно, якщо передає НЕуповноважена особа. 

 

  • У акті бажано вказувати зразу ціну, за якою Ви передаєте нам благодійну/гуманітарну допомогу. Якщо Ви  не зазначите ціну, то ми самостійно її будемо визначати.

 

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ: Ціна вказується ЛИШЕ у національній валюті Україні – гривнях. 

 

Якщо у Вас є документи, які підтверджують купівлю даного майна саме Вами (фізичною та/або юридичною особою), то Ви маєте надати копії, а краще оригінали цих документів. У цьому випадку ціна по Акту має відповідати ціні по договору купівлі продажу/чекам. АЛЕ (!!!) договір та/або квитанція, чеки, товарна накладна мають бути датою не більше 3 місяців назад від дати Акту, інакше ми будемо сприймати це майно як «уживане» та/або «зберігалось у невідповідних умовах», а відповідно до цього таким, що не може відповідати ціні договору/товарній накладній/чекам/квитанціям. 

 

Якщо у Вас нема жодних документів на це майно, ми сприймаємо його, як «уживане» та/або таке, що могло зберігатись у невідповідних умовах, тому оцінюємо за справедливою ціною/вартістю. Справедлива ціна/вартість – це ринкова ціна «мінус» амортизація, зношеність, пошкодження, ризик зіпсованості продуктів харчування за умови зберігання у невідповідних умовах тощо. 

 

Таким чином, дитяче харчування, яке було куплено невідомо у кого та коли, яке зберігалось невідомо у яких умовах, і можливо, вже є зіпсованим, а значить є ризик того, що бенефіціари його викинуть та/або навіть через нього потраплять у лікарню, ніяк (ПРИ ВСІХ ПОВАЗІ ДО ВАС!!!) не може коштувати ринкову ціну. 

 

  • Після того, як Ви заповнили свою частину Акту, Ви маєте направити його у ворді для узгодження з нашим менеджером емейл _____________________ тел________________________. Менеджер заповняє нашу частину Акту. Із менеджером Ви також обговорюєте питання доставки нам благодійної/гуманітарної допомоги та інші питання, які можуть Вас цікавити. 

 

  • Якщо з його боку менеджера зауважень не буде, то підписаний Акт прийому передачі благодійної допомоги, Ви маєте надіслати з Вашим підписом та за наявністю з печаткою у двох примірниках разом із благодійною/гуманітарною допомогою.

 

  • Після отримання від Вас благодійної/гуманітарної допомоги, перевірки її на відповідність Акту прийому передачу благодійної/гуманітарної допомоги (інколи бувають помилки на пошті, не той вантаж надходить за адресою), ми підписуємо Акт з нашого боку, ставимо печатку, і надсилаємо Вам у 1 екземплярі. Інший залишається нам. 

 

СКАЧАТИ ЗРАЗОК АКТУ ПРИЙОМУ ПЕРЕДАЧІ БЛАГОДІЙНОЇ/ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ 

 

З повагою.

Автор матеріалу Вірьовкіна Лілія.