Не зважаючи чи Ви фізична особа (людина) чи юридична особа (ТОВка, ГО, БО тощо), Ви, як Благодійник, маєте заповнити із свого боку Акт прийому передачі благодійної/гуманітарної допомоги.
- У Акті Ви вказуєте наступні дані:
ФІЗИЧНА ОСОБА – прізвище, ім’я та по батькові, податковий номер, за бажанням паспортні дані,
ЮРИДИЧНА ОСОБА – назву юридичної особи, код ЄДРПОУ, адресу.
- З Вашого боку Ви маєте право підписувати акт:
ФІЗИЧНА ОСОБА – самостійно або уповноважена особа ЗА НОТАРІАЛЬНОЮ ДОВІРЕННІСТЮ;
ЮРИДИЧНА ОСОБА – керівник юридичної особи (уповноважений по Статуту), підписант (уповноваження по ЄДР), інша довірена особа за внутрішньою довіреністю юридичної особи (довіреність на Вашому бланку юридичної особи) або за нотаріальною довіреністю.
- У акті бажано вказувати зразу ціну, за якою Ви передаєте нам благодійну/гуманітарну допомогу. Якщо Ви не зазначите ціну, то ми самостійно її будемо визначати.
Якщо у Вас є документи, які підтверджують купівлю даного майна саме Вами (фізичною та/або юридичною особою), то Ви маєте надати копії, а краще оригінали цих документів. У цьому випадку ціна по Акту має відповідати ціні по договору купівлі продажу/чекам. АЛЕ (!!!) договір та/або квитанція, чеки, товарна накладна мають бути датою не більше 3 місяців назад від дати Акту, інакше ми будемо сприймати це майно як «уживане» та/або «зберігалось у невідповідних умовах», а відповідно до цього таким, що не може відповідати ціні договору/товарній накладній/чекам/квитанціям.
Якщо у Вас нема жодних документів на це майно, ми сприймаємо його, як «уживане» та/або таке, що могло зберігатись у невідповідних умовах, тому оцінюємо за справедливою ціною/вартістю. Справедлива ціна/вартість – це ринкова ціна «мінус» амортизація, зношеність, пошкодження, ризик зіпсованості продуктів харчування за умови зберігання у невідповідних умовах тощо.
Таким чином, дитяче харчування, яке було куплено невідомо у кого та коли, яке зберігалось невідомо у яких умовах, і можливо, вже є зіпсованим, а значить є ризик того, що бенефіціари його викинуть та/або навіть через нього потраплять у лікарню, ніяк (ПРИ ВСІХ ПОВАЗІ ДО ВАС!!!) не може коштувати ринкову ціну.
- Після того, як Ви заповнили свою частину Акту, Ви маєте направити його у ворді для узгодження з нашим менеджером емейл _____________________ тел________________________. Менеджер заповняє нашу частину Акту. Із менеджером Ви також обговорюєте питання доставки нам благодійної/гуманітарної допомоги та інші питання, які можуть Вас цікавити.
- Якщо з його боку менеджера зауважень не буде, то підписаний Акт прийому передачі благодійної допомоги, Ви маєте надіслати з Вашим підписом та за наявністю з печаткою у двох примірниках разом із благодійною/гуманітарною допомогою.
- Після отримання від Вас благодійної/гуманітарної допомоги, перевірки її на відповідність Акту прийому передачу благодійної/гуманітарної допомоги (інколи бувають помилки на пошті, не той вантаж надходить за адресою), ми підписуємо Акт з нашого боку, ставимо печатку, і надсилаємо Вам у 1 екземплярі. Інший залишається нам.
СКАЧАТИ ЗРАЗОК АКТУ ПРИЙОМУ ПЕРЕДАЧІ БЛАГОДІЙНОЇ/ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
З повагою, автор матеріалу Вірьовкіна Лілія.
У разі необхідності індивідуальної консультації, звертайтесь на office@uny.org.ua
Не забувайте підписуватись у наш телеграм канал, там можна коментувати та задавати питання https://t.me/lawyer_for_NGOs
Підтримати проєкт можна на рахунок UA063052990000026008050287340
Отримувач ГО «Ти потрібен Україні», код за ЄДРПОУ 40112590
Приватбанк (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299),
Треба написати «благодійна допомога на статутну діяльність».